Tuesday, December 27, 2016

Perbaiki Tubuh dengan Anti oksidan dan Kolagen

Tahun baru semakin hampir bermakna setahun lg bakal berakhir. Syukur kita masih dipanjangkan umur dalam nikmat kesihatan yg tidak ternilai harganya.

Namun adakah kita sedar kesihatan ini perlukan penjagaan agar mampu bertahan dan badan tetap kuat sekalipun fitrahnya badan kita semakin lemah fungsi dalamannya seiring peningktan usia. 

Sampai masa badan akan berhenti menghasilkan kalsium untuk kekuatan tulang, insulin untuk memproses gula juga semakin menyusut akibat pengambilan gula berlebihan, kolagen yang mengutuhkan sendi dan ketegangan kulit juga tidak lg terhasil sendiri dan sel2 badan semakin cepat mengalami penuaan kerana kurang nya agen antioksida yg menghalang. 

Akhirnya khasiat2 yang penting untk badan ini hanya bergantung kepada bekal yang masih berbaki dalam badan dan diet kita.

Oleh sebab itu sangat penting kita mengamalkan diet yang sihat. Jika di usia ini kita masih ragu tentang diet yang kita tidak menentu, kenapa tidak kita hadiahkan diri kita dengan pembantu2 yang boleh menambah baik kesihatan kita.

Mujurlah dengan kepakaran teknologi, khasiat2 yang penting untuk badan kita ini boleh diambil dengan mudah tanpa menjejaskan kualiti. Shaklee menawarkan pelbagai vitamin yang natural dan tinggi kualiti dalam bentuk yang sangat mudah pengambilannya.

Antaranya adalah Colagen dalam bentuk sachet hanya perlu campur air dan minum.
Colagen powder yang terdiri drpd sisik ikan merah dan herba serta vitamin c, mempunyai saiz molekul yang kecil untuk penyerapan yang tinggi ke dalam sel yang memerlukan.
Bagaimana pula dengan sel2 yang semakin lemah dan perlukan agen antioksida untuk perlindungan? 

Amalkanlah vivix, kerana vivix mengandungi agen anti oksida yang sangat tinggi, mampu memulihkan kesihatan anda sehingga ke peringkat sel!!
 
Pilihan di tangan anda, samada masih tidak mahu bertindak apa2 sedangkan badan sangat perlukan khasiat tambahan.. atau bertindak sekarang! 

Bila kali terakhir anda hadiahkan badan apa yang badan anda betul2 perlukan?? 

Hubungi saya segera untuk dapatkan vitamin yang sesuai untuk masalah kesihatan anda 😊
 

No comments: