Monday, December 12, 2016

Apa itu collagen

Kepada anda yang tercari2 colagen berkualiti, mempunyai ujian klinikal yang diiktiraf dan sangat mudah untuk dimakan, dapatkan colagen powder dengan harga promosi yg hebat.

Apa itu colagen?
Kira2 30% daripada protein dalam badan terdiri daripada colagen, yang membina struktur kulit, rambut, tulang, sendi dan tisu2 penyambung yang lain. Colagen amat penting untuk menyembuh dan memperbaiki kerosakan tulang dan sendi serta mengekalkan ketahanan dan keanjalan kulit. Semakin berusia, badan akan berhenti menghasilkan colagen dan colagen yang sedia ada akan berkurangan. Lama kelamaan, kulit akan hilang seri dan keanjalan, rambut mudah gugur, masalah sendi dan tulang kerap berlaku dan pelbagai masalah lain.

Antara keistimewaan colagen powder shaklee:

🔎diekstrak daripada sisik ikan merah (Red Snapper) yang sangat tahan lasak kerana kebiasaannya ikan ini hidup di laut dalam dengan tekanan yang sangat tinggi.
🔎setiap sachet mengandungi 4000mg colagen.
🔎saiz molekul protein yang sangat kecil 1000 dalton! Saiz yang kecil memudahkan penyerapan colagen ke lapisan dermis kulit. Produk colagen lain ada yang sehingga 300000 dalton!
🔎mengandungi bahan seperti vit c sebagai anti oksidan, ekstrak biji camellia dan pfaffia utk meningkatkan penghidratan.
 
Ujian klinikal mengeluarkan statistik 71% pengguna merasakan kulit bertambah baik selepas penggunaan 8 minggu secara berterusan.

Golongan yang perlu ambil colagen
🚩wanita yang berumur 30 tahun ke atas
🚩golongan yang mempunyai masalah kulit seperti kulit kusam, berminyak, jeragat dan jerawat
🚩golongan yang mempunyai masalah salit sendi dan tulang
🚩golongan yang ingin menjaga kecantikan dalaman dan luaran. 

Wanita terutamanya selepas melahirkan anak amat cepat mengalami proses penuaan. Jadi amatlah disarankan untuk mengambil colagen.

Jalanilah waktu tua dalam keadaan yang sihat, cantik dan bertenaga. Mulakanlah dari sekarang!

Whatsapp saya untuk dapatkannya di 0133018189 😍


No comments: