Thursday, June 09, 2005

yankies hut

semlm aku gi pasar,dengan semangat wajanye gi beli cendawan..konon2 nak wat cendawan goreng.huhu terpengaruh ngan cendawan goreng masa aku makan kat Yankies Hut.tengok cam dia buat sempoi gile..tapi rasanya..ohh sehingga menutup biji mata.sape yg gi situ tak tempah cendawan goreng,aku nasihatkan baik gi makan kat tempat lainla..haha.tapi mamat2 kat situ blh tahan jgk..hihi..tapi wa cakap sama lu..tempat tu mmg best.blh bagi 5 star.harga pun standardla.
aneway..cendawan goreng aku tu tak menjadi pun..terlebih telur..huhu

3 comments:

ijal said...

ye ke cendawan tu die pakai telur...sy rasa mcm die gune tepung kentucky je..tak tau la kalo sy silap..yela, sy ni tau mkn je..msk tu skit2 je..tu pun masak air n maggie..burger..yg lain hampeh..awat tak tanye je terus kat peniaga kat situ...

MiSs iiMa said...

ade jugak tanya..tapi diorang taknak bgtau..takut tak laku pulak cendawan goreng kat situ..haha

ijal said...

kalo awk tanye trus tak dpt..ubah la tektik...cmni..esok2 awk g situ, awk wat2la rajin...konon2 nk tlg bsh pinggan...then intipla cr die wat mende tu...hehe