Monday, August 22, 2016

Testimoni Vivix Untuk Merawat Tulang yg Patah

Assalamualaikum,
Hari ni nak share testimoni baik punya dari kisah keluarga saya sendiri.
Alkisah bulan lepas, ibu mertua saya jatuh terduduk sewktu sedang mengemop lantai di rumahnya. Dia mengadu sakit di bahagian punggung sampai melarat sakit urat dan sengal2 badan. Risau dengan keadaan mak, saya bawa mak ke klinik utk xray dan didapati tulang hujung di pinggul mak rupanya dah patah 😢😥
Lalu saya dan suami beri mak vivix dan calcium untuk mak cuba dengan harapan cepat sembuh disamping untuk ikhtiar merawat diebetes dan menjaga buah pinggang mak.
Alhamdulillah hari demi hari mak makin pulih. Dan selepas 2 minggu mak kata dah hilang rasa sakit ! Syukur sangat mak dah kembali sihat dan cergas 😍
Bukan sahaja saya dah pelajari khasiat vivix melalui ramuan antioksida yg tinggi yg boleh melindungi organ dan membina sel2 badan kita, malah saya dah lihat sendiri keberkesanan vivix.
Jadi tak salah mencuba kan, kerana vivix selamat, halal dan insyaAllah berkesan.


‪#‎imashaklee‬ 0133018189

No comments: